کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شجاعی: سعادتمند جواب تلفن ما را نمی‌دهد | هدفم ترغیب تیم ها برای حضور در بسکتبال بود

  • کد خبر: ۳۷۳۷۴
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
شجاعی: سعادتمند جواب تلفن ما را نمی‌دهد | هدفم ترغیب تیم ها برای حضور در بسکتبال بود
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال درباره وعده باشگاه استقلال مبنی بر ورود به سوپرلیگ زنان و مردان گفت: چند ماه پیش، با احمد سعادتمند دیداری داشتم. با وی پیشنهاد حضور تیم استقلال در لیگ‌های بانوان و آقایان را مطرح کردم.سعادتمند هم از این پیشنهاد استقبال کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فریده شجاعی،درباره وعده باشگاه استقلال مبنی بر ورود به سوپرلیگ زنان و مردان گفت: چند ماه پیش، زمانی که احمد سعادتمند برای مدیرعاملی باشگاه استقلال برگزیده شد، دیداری با او داشتم. همانطور که می‌دانید باشگاه استقلال هنوز مطالبات منصور پورحیدری را پرداخت نکرده، البته من غیر از این موضوع و تبریک سمت جدید جناب سعادتمند، پیشنهاد حضور تیم استقلال در لیگ‌های بانوان و آقایان را مطرح کردم. مدیرعامل استقلال آن روز از من برآورد هزینه خواست و من گفتم با مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان، استقلال می‌تواند در سوپرلیگ بانوان تیمی مدعی قهرمانی داشته باشند. سعادتمند هم از این پیشنهاد استقبال کرد.

وی ادامه داد: ما هم از این اتفاق خوشحال بودیم و حتی چند گزینه مربیگری را هم به باشگاه استقلال معرفی کردیم، اما پس از مدتی متاسفانه جواب تلفن من و حتی علی (پسر مرحوم پورحیدری و فریده شجاعی) را هم ندادند. به هرحال من به عنوان نایب رئیس فدراسیون بسکتبال با مدیرعامل استقلال مذاکره کردم و هدفم ترغیب تیم‌های پرطرفدار به حضور در عرصه بسکتبال بود. درباره مطالبات مرحوم پورحیدری که به هر زحمتی بود پول تحصیل دخترم را که ماهی دو هزار دلار بود تهیه کردم، اما وقتی جواب تلفنم را نمی‌دهند، نمی‌دانم چکار باید بکنم. شما می‌دانید که منصور زندگی‌اش را برای این تیم گذاشت و به عنوان بازیکن و مربی دو جام قهرمانی آسیا را برای استقلال به دست آورد.

او درباره مذاکره با تیم‌های دیگر هم توضیح داد: من با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس که حالا همین سمت را در باشگاه پیکان هم دارد نیز صحبت‌هایی داشتم. مدیرعامل پیکان البته قول داد این تیم امسال در رده‌های پایه بسکتبال، تیم داری کند. امیدوارم مشکلات تیم‌های پرطرفدار برطرف شوند و زمینه حضور آن‌ها در عرصه رقابت‌های بسکتبال مناسب شود.

در همین حال خبر رسید باشگاه استقلال در صدد خرید امتیاز تیم فوتسال ستارگان ورامین است. از آنجا که بستن تیمی خوب در فوتسال هم نیاز به چند میلیارد تومان دارد، به نظر می‌رسد استقلالی‌ها دست‌کم این فصل تشکیل تیم بانوان بسکتبال را از برنامه‌های خود خارج کرده‌اند. هرچند استقلال بیش از ۷۰ پرونده شکابت در فیفا دارد، اما آبی‌ها می‌توانستند با مبلغی کمتر از آنچه در یک فصل به یکی از بازیکنان خود می‌پردازند، هم صاحب تیمی قدرتمند و پرمهره و مدعی در ایران و غرب آسیا شوند، هم پیشگام حضور تیم‌های پرطرفدار در لیگ‌های بسکتبال ایران لقب بگیرند. البته به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای فعالیت در رشته‌های غیر فوتبالی، باید رضایت حامی مالی خود را هم جلب کنند. اتفاقی که تا این زمان نیفتاده است.

تیم بسکتبال زنان استقلال (تاج سابق) یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های تاریخ بسکتبال بانوان ایران محسوب می‌شد که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار تیم‌هایی مانند آرارات، آریا، دخانیات، پاس، ایرانا، انجمن، آزمایش و سپاهان به رقابت می‌پرداخت. این تیم پس از انقلاب منحل شد.

از بازیکنان برجسته‌ای که در تیم بانوان تاج بازی کردند می‌توان به مهین کوره‌چیان، خواهران شجاعی (فریده و الهه) فاطمه کرم‌زاده، استلا مددیان، ژنیک شهبازیان، آنت خانبابیان، لادن فروزش گهر، مرضیه فیضی، فرشته گلستانه، ربابه اژدری، و شکوفه سپهری اشاره کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->